Pages

Pinjaman Melebihi Kelayakan

Salam sejahtera,
Adakah anda sedang mencari pinjaman peribadi yang melebihi 60% kelayakan?

Anda sudah melebihi kelayakan dan sekarang ni tengah pening sebab:-



1. Koperasi ada tawarkan pinjaman tetapi payout sebanyak 50%




2. Rate koperasi terlalu tinggi.




3. Mendapat tawaran pinjaman tetapi meminta "Upfront Payment".




4. Caj luar tinggi sangat?

Beberapa pelanggan mempunyai masalah yang sama dan kebanyakkannya adalah "Caj Luar Tinggi Sangat".





Pada zaman ni, semuanya tinggi dan tak pernah dengar pun caj luar 1% hmm... Kalau ada memang tak akan pernah ada, sebab saya dah berkecimpung didalam industri ni selama 8tahun.

"
Baru-baru ni ada seorang pelanggan yang menghubungi saya dan berbincang beberapa perkara, sehinggalh saya beritahu beliau bahawa caj luar saya adalah sedemikian, dengan terkejut beliarlu terus memarahi saya sebab caj yang saya kenakan adalah tersangat murah berbanding yang lain.
"

Saya adalah seorang "Runner", apa yang saya buat adalah berdasarkan pengalaman saya, sekiranya anda penjawat awam (GURU / JURURAWAT / PEGAWAI) kerajaan dan slip gaji AG yang bergaji + elaun tetap contoh RM3000 dan keatas, ingin mencuba utk mendapatkan pinjaman ini, sila klik pada butang hubungi / semak kelayakan dan hntar pada saya untuk semakan.





Pinjaman ini tak semua yang dapat, tetapi saya akan membantu anda sedaya upaya saya agar anda dapat menikmati pinjaman yang saya tawarkan (ooppss sorry bukan saya tapi bank tempatan ye 😅).





Sebarang pertanyaan anda boleh terus whatsapp atau klik pada butang link diatas.



Terima kasih.



Shawn.
01116339399
Perunding Khidmat Kewangan

Financial Advisor

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment

ATT: Kami akan monitor komen anda sebelum berjaya masuk ke ruang komen