Pages

koperasi-bank-tempatan

Koperasi & Bank Tempatan.

Kami adalah wakil perunding dari Koperasi dan juga Bank, kami adalah perunding bebas dimana anda boleh menghubungi kami dan tetapkan masa dan tempat untuk kami datang untuk membantu menerangkan ataupun dengan mengambil langkah lebih mudah lagi ialah berkomunikasi melalui talian telefon ataupun internet - Semakan Kelayakan - menerusi telefon apa yg kami boleh bantu ialah memberi sedikit maklumat berkenaan ttng pinjaman dan cara untuk bagaimana agar encik/cik tuan/puan untuk mendapatkan pinjaman segera.

Sebelum kami berjumpa dengan mana - mana pelanggan kami, kami harus bertanya adakah ia setuju dengan cara kami dan bersetuju dengan syarat yg diberi, jika ya kami akan datang untuk menerangkan lebih lanjut ttng perkara yg dibincangkan diantara dua pihak, tapi sebelum tu macam yg saya katakan tadi kami akan beri sedikit hint/nasihat bagaimana cara kami melakukan kerja kami.

Kami mewakili mana - mana koperasi (koperasi akan diupdate kelak), ukhwah, petronesa HDM, coshare, KFH, mbsb, kowamas dan macam - macam lagi.

Jika anda ingin kami membantu anda klik pada butang 'Semakan Kelayakan' dan kami akan memeriksa setiap pagi pada jam 9am hingga ke 5pm.

Jika ada terdapat apa - apa pertanyaan anda boleh komen disini ataupun terus sahaja klik pada butang hubungi kami diatas sekali.

Terima kasih.
Admin Loan4ccris

Financial Advisor

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments:

Post a Comment

ATT: Kami akan monitor komen anda sebelum berjaya masuk ke ruang komen